Opslag

Viser opslag med etiketten Edward

Endnu engang er den danske regering afsløret i at have hemmelige aftaler med USA - som de i vanlig stil ikke vil stå...

Endnu engang er den danske regering afsløret i at have hemmelige aftaler med USA - som de i vanlig stil ikke vil stå ved... Denne gang i forhold til #Edward #Snowden på flugt. Det værste er luskeriet, kan man da ikke forvente bare en smule anstændig rygrad? http://jyllands-posten.dk/politik/ECE8401957/edward-snowden-loekke-baerer-paa-en-hemmelighed/