Opslag

Viser opslag med etiketten Venstre

Nu får vi desværre alle de frygtede tilbageskridt fra regeringen som vi også have sidste gang #Venstre var ved...

Nu får vi desværre alle de frygtede tilbageskridt fra regeringen som vi også have sidste gang #Venstre var ved magten... Hvem er det egentlig der ønsker dette? http://www.dr.dk/nyheder/regionale/fyn/s-oekologisk-tilbagetog-er-loeftebrud-og-en-skandale

Hvem fik også den tåbelige idé at fodre vores mad med tungmetaller som #zink?

Hvem fik også den tåbelige idé at fodre vores mad med tungmetaller som #zink?! Som dernæst i store mængder ender i jorden... ! Udelukkende fordi landbruget tager smågrisene fra deres mor for tidligt og sættes på mad de ikke kan tåle og derfor får blandet zink og penicillin i kosten som standard... ! Jeg synes det er ret ulækkert mens landbruget kalder det dyrevelfærd! Landmændene glæder sig vel over Dansk Landbrug partiet #Venstre sidder i regeringen... http://www.dr.dk/nyheder/indland/problematiske-tungmetaller-fra-svinegylle-ophobes-i-landbrugsjorden

Hvor småligt vil vi lade #Venstre gøre det i Danmark?

Hvor småligt vil vi lade #Venstre gøre det i Danmark? http://jyllands-posten.dk/politik/ECE8082612/Regeringen-fjerner-st%C3%B8tte-til-selvmordslinje-der-m%C3%A5-lukke-i-nattetimerne/

#Knivloven igen, igen.

#Knivloven  igen, igen... Dansk Knivforening har lavet en gennemgang af almindelige og udbredte knive i Danmark - og det er enten uforudsigeligt eller direkte ulogisk at afgøre hvad en lovlig #foldekniv er - selv ikke for #politiet eller politikere... ! Man kan simpelthen ikke være sikker på at være en lovlydig borger uanset hvor meget man vil når man har den slags værktøj på sig - og en dom for overtrædelse af #våbenloven er en alvorlig ting! Tør man håbe, at partiet #Venstre  tør vise lidt liveral holdning til personlig frihed? http://knivforeningen.dk/download/lov/Lovlige_og_ulovlige_knive_i_Danmark.pdf

En glimrende analyse af nederlaget for #Venstre.

En glimrende analyse af nederlaget for #Venstre. Lars #Løkke Rasmussen tabte det hele, smadrede sit parti og står nu i en umulig situation. Tilmed gøre han det værre ved at opføre sig som om han selv har vundet noget som helst. Hvis Venstre skal have en chance skal de hurtigt finde en troværdig formand som forstår hvad opgaven går ud på... Nu står han med et valg mellem flere onder og kan ikke lande en aftale... Det kan blive en kort fornøjelse og så har han for alvor slået nederlaget fast... Dansk politik er lige blevet spændende for en kort bemærkning 😀 http://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/engell-loekke-styrer-mod-nederlag/5622318