Nu får vi desværre alle de frygtede tilbageskridt fra regeringen som vi også have sidste gang #Venstre var ved...
Nu får vi desværre alle de frygtede tilbageskridt fra regeringen som vi også have sidste gang #Venstre var ved magten... Hvem er det egentlig der ønsker dette? http://www.dr.dk/nyheder/regionale/fyn/s-oekologisk-tilbagetog-er-loeftebrud-og-en-skandale