onsdag den 27. juni 2018

Jeg kan se en masse anvendelse for automatiske opkald til fx at afdække åbningstider, booke bord etc, men det åbner...

Jeg kan se en masse anvendelse for automatiske opkald til fx at afdække åbningstider, booke bord etc, men det åbner også plads til en hel del misbrug og irritationer, som fx marketing og spørgeskemaundersøgelser.
Hvad tænker I? Ville I som butiks- eller restaurantejer acceptere at blive ringet op på denne måde?
https://www.wired.com/story/google-duplex-gets-a-second-debut/

2 kommentarer:

HV Låseteknik Skibby sagde ...

Det er nogle ret vilde demonstrationer Google allerede har vist.

Povl Kvols sagde ...

Jeg har ikke altid den fornødne tid til at ringe til f.eks. håndværkere, læge osv. For mig vine der være rigtig godt, hvis jeg kunne få en assistent til at lave simple aftaler i stedet. Hvorfor skal jeg spilde min tid i en tåbelig telefonkø, fordi lægen, frisøren eller værkstedet ikke har fået et simpelt fungerende IT system til reservationer?