onsdag den 22. august 2018

Dette ligner forskellen på videnskab og marketing.

Dette ligner forskellen på videnskab og marketing... Google har en tilgang baseret på algoritmer og lærende systemer - IBM prøver tilsyneladende at opbygge et gammeldags ekspert system.
https://www.computerworld.dk/art/244351/mens-watson-kaemper-med-fejlagtige-kraeftdiagnoser-googles-deepmind-brillerer-paa-engelsk-hospital

5 kommentarer:

Morten Andersen sagde ...

Hvad blev der af det globale netværk af PlayStation maskiner, der engang skulle etableres til sådanne beregninger?

Peder Thorsø Lauridsen sagde ...

Morten Andersen det var vidst en smart placeret historie Sony fik i pressen...

Rasmus Lindegaard sagde ...

Watson er blevet brugt til ting som den faktisk viste at være ekstremt god til: sortering af fake news. ML er ikke et helt vildt let emne.

Rasmus Lindegaard sagde ...

Morten Andersen hvis du tænker på 'the Condor' så var det et netværk der amerikanske luftforsvar oprettede i 2010 af knap 1800 ps3'ere. Dens anvendelse var analyse af satellit billeder.

Men brugen af PS 3 til den slags blev lidt mere besværligt efter at Sony udgav en opdatering der smadrede OtherOs

Morten Andersen sagde ...

Rasmus Lindegaard ok. Tak for info