Utroligt at DSB vil tørre ansvaret af på "en underleverandør" - det er DSB der har ansvaret uanset hvem de sætter...
Utroligt at DSB vil tørre ansvaret af på "en underleverandør" - det er DSB der har ansvaret uanset hvem de sætter til det. Man kan ikke outsource ansvar.
https://jyllands-posten.dk/indland/trafik/ECE10777451/dsb-lukker-alle-rulletrapper-paa-hovedbane-efter-ulykke/
https://jyllands-posten.dk/indland/trafik/ECE10777451/dsb-lukker-alle-rulletrapper-paa-hovedbane-efter-ulykke/
Kommentarer
Når jeg sender min gamle bil til service, stoler jeg jo også på mekanikeren gør sit arbejde ordentligt, så bilen er sikker at køre i. Det er mit ansvar at sikre at en kompetent mekaniker har sikret bilen og mekanikerens ansvar at udføre arbejdet korrekt.
Jeg forstår godt hvorfor DSB stoler på deres underleverandør. Hvis de beholder dem, så er der dog tale om en stort svigt.
Skal nogle have Dagbøder, er det DSB. Når de smider de ansætte, over på dårligere forhold.